*یکی یدونه*
*یکی یدونه*
در این دنیا که نامردی رواج است... تو هم نامرد باش که مردی حرام است...

خب دلم واستون سوخت که دارم اپ میکنم.

بعضیاتون خیلی گیر میدین هاااااااااااااااا..... اینم بخاطر شما اپ کردم.

 

من هرگز یه اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنم...

قشنگ یه هفت هشت بار تکرار میکنم تا مطمئن شم...

 

توی شهربازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی غلط کردم هم بذارن.خخخخخ

 

به نی نی میگن عشق ینی چی...

میگه:بزالی لفیقت از پفکت بخوله اما یتی یتی...

 

تاحالا دقت کردین...

شانس یه بار در خونه ادمو میزنه..

بد شانسی دستش  رو از روی زنگ بر نمیداره..

بدبختی هم که کلا کلید داره..

 

هیچوقت کار امروز رو به فردا ننداز...

فردا یه عالمه کار داری. قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه...

که خیالتم راحت باشه...

 

نظررررررررررر یادت نره کشل که انقدر گیر میدی.اگه نذاری; حالا دیگه خود دانی...

 






نوشته شدهجمعه 18 اسفند 1391برچسب:, توسط گلشن
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.